Webdesign
Fotografering
Grafisk design:
– Logoer
– Designelementer/profil
– Annonser/flyers
– Visittkort
Stackwine Nordic er et vinimportfirma med en helt ny innpakning på vin, som kom på markedet (HoReCa og Vinmonopolet) sommerhalvåret 2018. De ønsket logo, bilder og designelementer spesielt rettet mot unge voksne og konsertpublikum og festivaldeltagere.
Høsten 2017 fikk vi i oppdrag å lage logo, samt finne farger og designelementer som passet konseptet. Vinen er spesielt rettet mot unge voksne og festivaler. Vinmerket hadde allerede en amerikansk logo og flaskedekor. Vi arbeidet videre med det som utgangspunkt, og endte opp med en frisk cerise farge, en lys, en mellomtonet og en mørk. Disse fargene ble brukt i nordisk logo, designelementer og på bilder.
Fotografier: Electric Sky Wine, Stack Wine USA, Imago design.
Logo, foto, bilderedigering og designelementer
Vi laget en lang tilleggslogo for presentasjoner, annonser og lignende. Utgangspunktet er selve winestack´en, hvor fire glass vin er klikket fast i hverandre. Vi brukte de samme dekorelementene som i den kvadratiske logoen.
Slides til websiden.